Scholierensport - Sportbedrijf Lelystad

vragen

1. Wie kunnen er meedoen aan de activiteiten?
Bij de activiteiten staat vermeld voor welke leeftijdscategorie de activiteit bedoeld is.

2. Wat gebeurt er bij te weinig inschrijvingen?
Bij gebrek aan belangstelling voor een bepaalde activiteit kan het zijn dat de activiteit niet doorgaat. Hierover ontvang je per e-mail tijdig bericht van de (sport)aanbieder.

3. Wat gebeurt er bij te veel inschrijvingen voor een activiteit?
Op de site kun je zien hoeveel plaatsen er nog beschikbaar zijn. Inschrijvingen worden door het systeem direct afgehandeld in volgorde van binnenkomst. Wanneer er veel belangstelling voor een activiteit is, kan de sportaanbieder ervoor kiezen een extra activiteit aan te bieden. Dat lukt natuurlijk niet altijd. Houd de website dus in de gaten.

4. Hoe weet ik of ik een plek bij de activiteit heb gekregen?
Als je je inschrijft, ontvang je direct een bevestiging per e-mail. Heb je geen e-mail gekregen? Check dan of de e-mail misschien in de spambox zit. In die e-mail staat een link. De link moet je bevestigen. Pas daarna is jouw deelname definitief en sta je op de deelnemerslijst. Het aantal beschikbare plaatsen staat bij de activiteit vermeld. Wil je controleren bij welke activiteit je staat ingeschreven? Log dan in en bekijk je gegevens. Bij het blokje 'jouw inschrijvingen' kun je zien voor welke activiteit je je hebt ingeschreven. Staat het verkeerslicht op groen () dan is alles geregeld.

5. Wat kan ik doen als er geen plaats meer is bij een activiteit?
Wanneer je ziet dat een activiteit vol is, kun je je voor een andere activiteit opgeven. Er staan zoveel verschillende activiteiten op de pagina 'overzicht aanbod' dat er vast en zeker een leuke, andere activiteit is die je kunt doen. Soms voegt de (sport)aanbieder een nieuwe activiteit toe. Houd www.scholierensport.nl dus goed in de gaten.

6. Mag ik meedoen aan verschillende activiteiten?
Je mag aan zoveel activiteiten meedoen als je wilt. Kijk goed of je op de aangegeven data en tijdstippen kunt, wanneer je je voor meerdere activiteiten wilt opgeven.

7. Wat moet ik doen wanneer ik plotseling toch niet kan meedoen aan een activiteit?
Meld je af bij de contactpersoon van de activiteit, want dan kan er iemand anders inschrijven. Je kunt je inschrijving zelf niet ongedaan maken. Je moet je afwezigheid dus melden bij de contactpersoon. De contactpersoon vind je door in 'overzicht aanbod' op de naam van de aanbieder te klikken.

8. Mijn kind heeft geen eigen e-mailadres. Kan hij/zij dan wel meedoen?
Natuurlijk! Kinderen die geen eigen e-mailadres hebben kunnen gewoon meedoen en gebruiken het e-mailadres van hun ouders. Kies per kind (account) een uniek wachtwoord.

9. Hoeveel kinderen kan ik aanmelden per e-mailadres?
Dit is in principe onbeperkt. Belangrijk is dat er per kind een uniek wachtwoord gekozen wordt. Op deze manier kunnen ouders telkens als (kind1, kind2 of kind3 inloggen) en de accounts beheren.

10. Wie is aansprakelijk?
De organisatie van Sportpas.nl, Sportbedrijf Lelystad, de deelnemende sportverenigingen en de sportaanbieders aanvaarden geen enkele aansprakelijkheid voor de eventuele nadelige gevolgen aan sportbeoefening en/of andere activiteiten (zie ook de algemene voorwaarden). Uiteraard zijn aanbieders verplicht om gediplomeerde leiding in te zetten, deugdelijk materiaal te gebruiken etc. alles gericht op een veilige en verantwoorde leeromgeving. Wees voorbereid door de bijzonderheden bij de activiteit te lezen. Laat sieraden en waardevolle kleding thuis en fiets (als warming-up!) naar de activiteit.

11. Ben ik verplicht lid te worden van de sportclub? 
Nee, deelname aan de activiteiten is vrijblijvend. Je komt immers om kennis te maken. 

12. Moet er materiaal aangeschaft worden?
Nee, bijna alle verenigingen zorgen voor materialen. Uitzonderingen staan aangegeven bij de betreffende activiteiten.

13. Afgelasting
Als de weersomstandigheden slecht zijn of er een andere reden is dat de les niet door kan gaan, dan zal de (sport)aanbieder je dit natuurlijk laten weten. Dit gebeurt meestal per e-mail of telefonisch. Twijfel je? Bel dan even de contactpersoon die bij de activiteit genoemd staat.

14. Hoe kan ik een account verwijderen?
Indien je geen gebruik wilt maken van de mogelijkheden van Sportpas dan kunt je jouw account altijd weer verwijderen. Log hiervoor in op je account, kies voor (Mijn) profiel en klik dan op de link achter 'Wil je je account verwijderen? Klik dan hier. Jouw accountgegevens worden dan verwijderd uit de database.

15. Wat gebeurt er met mijn gegevens??
Je gegevens worden op zorgvuldige wijze in overeenstemming met de Wet Bescherming Persoonsgegevens verwerkt en niet gebruikt voor commerciële doeleinden. (Sport)aanbieders ontvangen bijvoorbeeld summier jouw gegevens. Accounts en daaraan gekoppelde gegevens worden verwijderd uit de database indien er twee jaar lang niet ingelogd is. Bovendien kun je altijd jouw account zelf verwijderen door in te loggen en bovenaan de profielpagina op verwijderen te klikken. Bekijk ook ons Privacy Statement. Periodiek ontvang je per mail informatie over activiteiten die op de site worden aangeboden. 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Staat jouw vraag er niet bij?
Neem dan contact op met de aanbieder of met Sportbedrijf Lelystad via telefoonnummer 0320 285 385 of via e-mail scholierensport@sportbedrijf.nl.

Voor technische vragen over deze website kunt u contact opnemen met Erik Holtman van Sportscan
Tel: 0529 760 009, email: helpdesk@sportpas.nl Geeft u wel even aan vanuit welke gemeente u reageert. De helpdesk probeert dezelfde dag te reageren.

<< Vorige pagina